Založ si blog

Bravčovo hoväzia diskusia

(fejtón)

 

Rád by som vám predložil niektoré moje nezvyčajné zážitky. Myslím tým divokú a zatiaľ nie veľmi zmapovanú džingľu a džungľu netových diskusií. Priznám sa, mne ako kresťanovi sa zvlášť tieto zážitky umocnili na kresťanských serveroch. Poďte si, prosím, aj vy vychnutnať neuveriteľné možnosti, aké táto džungľa ponúka. Slabšie povahy je však nutné varovať. Je to trochu že napríklad aj nebezpečné. Ostatných môžem upokojiť. Nájdete máločo, čo by vás nejako nútilo že rozmýšľať, trápiť sa a podobné nie veľmi nevyhnutné trápenia duše i ducha. A keby ste sa stratili, nič to. Proste len kliknite.

 

TEMATOR: „Tak ako téma sa ma dotkla, obsah je na figu a celkovo neviem, ako sa volám. Ale inak je to presne tak, ako píše autor. Ja vlastne tak trochu celkom dosť že aj zajtra nesúhlasím. A sa opovážte ho niekto haniť alebože chváliť! Si ma neprajte!!!“

 

MARŠOŠ: „Ja toto všetko môžem tak pokojne pokoriť, teda, pokorne pochopiť, lebo ja som taký. Že ako nejde o tému, ale ja som dačo fat, že… som proste pokorný jak muflón.“

MONGOL: „Ty nie si pokorný! Ty si ak tak korný, maximálne tak skôrnatený.“

MARŠOŠ: „Keby boli kresťania na Marse, uznali by, že som pokorný a veľký kresťan!“

MONGOL: „Vieš čo? Keby boli kresťania v Mongolsku, museli by behať okolo jurty a robiť: ´Hej ho! Hej hop!´ Aby ich neroztrhlo od smiechu!“

 

KANONICA: „Ja to poviem takto. Keby ste mi tu citovali kánon 250478, to by bolo fajn. Ale ak mi cituje 45784, to ste mimo! Lebo 3257 je na tom úplne inak. Jasné nie?“

CYKLIKA: „Počúvaj ty! Ty si ma vôbec nepochopila. Ja som len jedna obyčajná a citlivá žena! Nikdy som nič neštudovala viac ako tri sekundy a keď ti píšem, že je to z jednej encykliky, tak to tak je.“

KANONICA: „No! No! Že ako z ktorej? A si švihni! Varím polievku, mi nevykypí.“

CYKLIKA: „Že z ktorej si sa ja tu citujem, že ako encykliku? No predsa z tej, čo ešte nenapísali!“

 

QAROŇ: „Ty bravčová hovädzina! Keby som Ti napísal, že si bravčová hlava, urážal by som krokodíly!“

KANOŇ_: „Keby si mi k problému napísal, že som hovädzia bravčovina, to by ma neurazilo. Ale teraz si sa ma dotkol! Videl si už dakedy Encyklopédia Britanica? Ja hej! Dva razy. Vo výklade. Tak choď tam a pozri sa! Keď sa vrátiš, potom sa môžeme baviť!

 

CHROVATEĽ: „Je toto diskusia o krížení prasiatok a hovädzieho plemena? No nie!? Konečne som správne. Viete, minule som vlizezol do nejakej netovej diskusie o mozgoch a myslel som, že je to o Liberator… Že čo? Áno, ja neklonujem, teda chcem napísať neskloňujem. Vyhodili ma už z tretej triedy, už ani neviem v akom zariadení.“

 

MRK-VINA: „Viete, čo? Mňa to už nebaví. Ja idem do záhrady, treba mi zasadiť mrkvu. Veď už je polka mesiaca. No nie?“

 

MÁRIA20157846532218741: „Odkaľovač, ti nejde o tému, podobný si fénu!“

ODKAĽOVAČ: „Odkaz pre Máriu20157846532218741: Do kelu! Mne že nejde o myšlienku článku? Čo nečítaš moje príspevky? Nečítaš moje príspevky? Chceš povedať, že ma niekto dokáže predbehnúť v tom, ako človeku vynadať a pritom nepoužiť vulgarizmus? Máš sa čo učiť! A aby bolo jasné, ja chodím do kostola. Ja chodím do všetkých kostolov!“

 

ANTIŠ: „Tak toto je jasné! Toto je tu jeden ako druhý ezákovec, zástanca odvolaného arcibiskupa Ezáka.“

ÁKOVEC: „To sa mýliš! Je to tu prelezené nepriateľmi arcibiskupa Ezáka. A pretože ja mám pocit, že Tvoja veta je urážlivá voči ostatným frakciám, tak ti odkazujem, že si bravčová hovädzina. A sa opováž mi tvrdiť, že som vulgárna!“

ANNA BÚRLIVÁ: „No ja som žena, ale už dávno som sa tak nevybúrila v nádoroch, pardon, preklep, v názoroch. Síce o tom veľa neviem, popravde nič, ale je to sila! Nehodíme ešte jednu tému, lebo mne sa už minuli múdrosti?! Nie, počkajte! Otvorím si to na nete a dačo skopírujem. Zatiaľ Do nadávania!“

 

PSEŠO Pešo 800: „No a čo, že píšem pod pseudonymom?! Však mám rozum, ne? Jako čo? Že ja ráno otvorím dvere a ty mi tam už budeš vypočítavať, čo všetko ti vadí? Že aké verše padali na tvoje meno? Nie, ďakujem. Moje múdrosti a prípadne dezinformácie, sem tam nejaké podpychnutie budem písať naďalej pod pseudonymom Psešo pešo 800. Už dnes vytvorím aj nový nick. Tak sa nezľaknite, jak by tam boli nové blbosti. Som to stále ja. Bude to asi dačo ako Pšeso kešo 801. A sa mi páči nová tématická nadávka: Ty bravčová hovädzina!“

 

A_Te_IST:_A: „Jako takto. Ja som taký ateista, že vás všetkých tak neznášam. Vy tu píšete, že o Boh. A ja verím, že on nie je. Teda včera určite nebol. Teda myslím nebol doma. A sa mi zdá, že to ešte všetci neviete, no tak to píšem znova. A keď žeby sa dakto, že napíše ešte jeden taký článok, že neviem o čom, ale že stále Boh, no tak ja sa zasa prihlásim a možno aj pod týmto nickom a napíšem, že ja som i tak ateista. Má tu niekto rád satanizmus?“

CHYBOVÁ: „No tak to máš pravdu. Ja som dosť pochybovala, či je Boh a čo s tou cirkvou. A keď som si prečítala článok, ešte som dačo uvažovala. Ale jak som si prečítala túto diskusiu, mne je všetko jasné. Ja asi fakt už uverím hufufanariánom a asi tam aj vstúpim. A dávajú aj žuvky zadara, tak už neriešim!“

JOŽINKO: „Nie! Vy všetci harachamariáni! A všetkých by vás mali vylúčiť aj odtiaľ! Váš Jožinko.“

 

VYŠAN: „Ja jakože píšem nenormálne knihy a vy všetci ste taká spodina, že som ja akože nenormálne dobrý a moja žena nie. Zajtra vám tiež dačo napíšem.“

KIŠAN547821: „Ja som pekný v zrkladle, ale iba niekedy. Tak neviem, lebo tam o tom písali.“

 

MONGOL: „Nie je tu ešte Maršoš? Lebo som mu ešte chcel čistiť žalúdok… Aká škoda! Hnusák, neprišiel!“

PŠEŠO Pešo 800: „Ja súhlasím s Maršošom, že akože si bravčová hovädzina. Jako že bez urážky. To ja len ľubkám pravdu, že mi až kvapká z nosa. Šak ja budem mať pamätnú tabuľu na našom kostole. Už mám vybraté miesto.“

MONGOL: „A sa za teba pomodlím, lebo ty tak skončíš v pekle, že sa ešte aj traja čerti zľaknu a zmenia si pracovné zadelenie.“

 

MRK-VINA: „Haló… Kde ste? Už tu niekto nie je? Ja som sadila mrkvu a teraz by som si trochu akože zamudrovala alebo aj trochu niekoho pokarhala? Ale koho? Vy ubožiaci, kde ste? Komu poviem: TY bravčová hovädzina? No nič. Je síce po polnoci, ale asi sa vrátim sadiť tú mrkvu.“

 

 

AUTOR: „Ja by som vám rád poďakoval za peknú diskusiu a za všetky poďakovania, ktoré mi neustále píšete. Ja som naozaj len chcel načrtnúť stav našej komunity, bojím sa napísať cirkevného spoločenstva. Ale vám sa to podarilo lepšie.“

 

 

 

 

 

 

+

MS KC fotografie

12.03.2024

Milan Sládek Krížová cesta Ďakujem Emílii Mihočovej za zaslanie fotografií a súhlas s ich publikovaním. Všetky fotografie nafotil Dušan Majerník©Východný dištrikt +

Milan Sládek Krížová cesta

05.03.2024

Je úžasné robiť umenie, ktoré presahuje nielen mieru všednosti, ale ašpiruje k najvyšším métam. Zvlášť, keď chce niekto rozprávať príbeh víťaznej smrti môjho Pána. Milan Sládek odohral skvelé predstavenie. Jedno z najlepších, aké som v živote videl. Môžem spokojne povedať, že pár profesionálov som už hrať videl. Pri predstaveniach zvyknem byť mimoriadne [...]

Farbami ba mi

22.02.2024

30+

Peter Kotlár

Kotlár identifikoval zásahy do ľudských práv a slobôd počas pandémie covidu

28.03.2024 19:02

„Odbornej konferencie“ sa zúčastnila aj ministerka kultúry Šimkovičová.

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.

1. netradicny porod Krompachy

Zámena pacientiek v pražskej nemocnici viedla u jednej k potratu

28.03.2024 17:47

Zamestnanci nemocnice nedodržali interné predpisy a lekári preto operovali nesprávnu pacientku.

polícia, evakuácia, vyhrážky, UK, fakulta

Polícia v Bratislave zadržala medzinárodne hľadaného občana Bosny a Hercegoviny

28.03.2024 17:32

V prípade dokázania viny mu hrozí trest odňatia slobody až na 15 rokov.

desjano

človek, umelec, kresťan

Štatistiky blogu

Počet článkov: 159
Celková čítanosť: 324244x
Priemerná čítanosť článkov: 2039x

Autor blogu

Odkazy